Sunday, August 20, 2017

ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΠΟΣ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ


ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΠΟΣ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ

Του κ. Παναγιώτη Π. Νούνη, Θεολόγου
=====

Εν κατακλείδι το δογματικό ζήτημα και το εκκλησιολογικό πρόβλημα που προκύπτει, μέσα από τα αιρετίζοντα αποφασισθέντα της Κρήτης, αλλά και από τις προειρημένες ενέργειες πολλών Κληρικών, Μοναχών και Λαϊκών, δημιουργεί, αναμφιβόλως ένα σύγχρονο Δογματικό Σχίσμα με απροσμέτρητες πνευματικές και εκκλησιαστικές διαστάσεις.

Οι Εκκλησιολογικές, εξάπαντος οι αχαρτογράφητες ακόμη διαστάσεις μόλις που ξεπροβάλλουν μαχητικά, και καταγράφονται και περιγράφονται εν δυνάμει στατιστικά, κυρίως ποιοτικά και όχι ποσοτικά, με τις ανά τη οικουμένη ιερές Αποτείχισεις.

Το αντιΟικουμενιστικό Κίνημα των ανά την οικουμένη ιερών Αποτειχίσεων κατά των Οικουμενιστών Προκαθημένων ολοένα και γιγαντώνει σταθερά.

Όσο οι αιρετίζοντες αρχιΟικουμενιστές το πολεμούν άλλο τόσο αυξάνεται και πληθύνεται. Η Εκκλησία της Κύπρου, όμως, μοιάζει να κοιμάται ή ο Κλήρος, ο Μοναχισμός και ο Λαός είναι μουδιασμένοι προς το παρόν. Οι Κύπριοι και Ελλαδίτες θέλουμε το χρόνο μας ώστε να επεξεργαστούμε ορθολογικά και θεολογικά μία εν δυνάμει Εκκλησιαστική ανυπακοή. Ηδη στην Εκκλησία της Ελλάδος έχουμε βροντερές και συντεταγμένες αποτειχίσεις βάσει της αγίας ανυπακοής. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στο Άγιον Όρος.

Μέσα σ΄αυτήν την ρωμαλέα και Προδρομική πολεμική ιαχή ή, αν θέλετε, αυτήν τη συγκρουσιακή δογματική πολεμική ξεκαθαρίζεται και το ποιόν πάμπολλων φημισμένων Μητροπολιτών ή Επισκόπων ή Πρεσβυτέρων ή Ηγουμένων, καθώς και βεβολευμένων Γερόντων ή Μοναχών και Λαϊκών θεολόγων.

Οι ιεροκανονικές ενέργειες, των κατά τόπους ορθοδόξων Εκκλησιών εκ τινών Κληρικών Μοναχών και Λαϊκών στο να ενεργοποιήσουν τον ΙΕ΄ιερό Κανόνα της ΑΒ΄ αγίας Συνόδου είναι, εκκλησιαστικό δικαίωμα, των απανταχού Ορθοδόξων Χριστιανών. Ένα δικαίωμα που οι υψηλόβαθμοι ρασοφόροι Πατριάρχες, Αρχιεπίσκοποι και Μητροπολίτες το φοβούνται, όπως ο Διάβολος φοβείται το λιβάνι.

ΠΗΓΗ:

Ιστολόγιον «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»,

20 comments:

  1. Ναι αλλα σε αλλο αρθρο βριζεις τους Αγιορειτες Πατερες που ξεκινησαν αυτη την μαχη ως σχισματικους.. Ο κ. Νουνης εχει 2 μετρα και δυο σταθμά ή είναι παραταξιακό το θεμα?

    ReplyDelete
  2. Έχετε απόλυτο δίκαιο αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ. Συμφωνώ μαζί σας ότι είμαι υβριστής και εμπαθής.

    Βρίζω (καθώς σύ είπας) εκείνους τους συγκεκριμένους «Αγιορείτες Πατέρες» όπου καλλιεργούν το Σχίσμα, αντί την ιερά και κανονική Αποτείχιση. Βρίζω εκείνους που ενεργώσι μία εσφαλμένη και αντικανονική Διακοπή Λειτουργικού Μνημοσύνου.

    Του σχισματικούς «Αγιορείτες Πατέρες» που συλλειτουργώσι μετά των «Ζηλωτών» Αγιορειτών πώς έπρεπε να τους αποκαλώ, κατά την ιδική σας άποψη, ώστε να υφίσταται διαφορά και διάκριση από τους ιερώς Αποτειχισθέντες Αγιορείτες;

    Όταν κάποιος καλλιεργεί σχισματικές και αιρετικές θεωρίες πώς πρέπει να τον αποκαλέσουμε; Σχισματικό; Αιρετικό; Ή σχισματικοαιρετικό;

    Συνεπώς, έχετε απόλυτο δίκαιον και επιμένω σ΄αυτό, ότι υβρίζω πράγματι μεμονωμένους «Αγιορείτες Πατέρες» ως Σχισματικούς, διότι είναι σχισματικοί, εξ αιτίας του αναντίρρητου ιστορικού γεγονότος όπου καλλιεργώσι τις σχισματικοαιρετικές Θεωρίες περί των «Συγκοινωνούντων δοχείων», περί «ακοινώνητων Οικουμενιστών» περί των «ακύρων Μυστήριων» κ.ο.κ. αιρετικών και κακοδόξων δοξασίων.

    Ο Νούνης δεν έχει ιδικόν του ζύγι και δεν έχει σε ιδιαίτερη εκτίμηση την προσωπική του άποψη, σχολιάζω εν δυνάμει επιστημονικά, βάσει αποδεικτικών στοιχείων.

    Ο πρώτος που εκατάγγειλεν δημόσια τους μεμονωμένους «Αγιορείτες Πατέρες» ως σχισματικούς είναι ο διδάσκαλος μου π. Θεόδωρος Ζήσης. Συνεπώς αν πράγματι είμαι υβριστής (που ομολογώ οτι είμαι) είναι κρίμα και άδικο να λοιδωρηθεί και ο δάσκαλος μου για τις όποιες απροσεξίες αστοχίες και για την εμπάθεια του μαθητού του.

    Εν κατακλείδι ο Νούνης δεν συνεργάζεται ούτε σχετίζετε με κάποιαν Παλαιοημερολογήτικη φατρία, παρασυναγωγή ή και παράταξη, διότι ο Νούνης είναι ενεργοποιημένο μέλος της ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού με μητροπολίτην του τον Λεμεσού κ. Αθανάσιον.

    Συνεπώς κ. Λοΐζο μου, γιατί βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα ή, προτού εκθέσετε τον εαυτό σας με δημόσιες ασυναρτησίες, γιατί δεν στέλνετε ένα προσωπικό ημαίηλ του Νούνη, αφού κάτω χαμηλά των κειμένων του παραδίδει δημόσια και το ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο;

    Συνεπώς κ. Λοΐζο μου, μήπως κάτι απουσιάζει από την «εκκλησιολογική» λογική σας;

    ReplyDelete
  3. Δεν είναι υβριστικός ο χαρακτηρισμός ως σχισματικών ορισμένων από τους Αποτειχισμένους Αγιορείτες πατέρες διότι όντως είναι σχισματικοί αφου διέκοψαν εκκλησιαστική κοινωνία με όλη την Εκκλησία.

    Δεν είναι ύβρις το να χαρακτηρίζουμε ένα οικουμενιστή ως οικουμενιστή, ένα κακόδοξο ως κακόδοξο και ένα σχισματικό ως σχισματικό.

    Είναι απολύτως επιβεβλημένο να μιλούμε με αγάπη και κόσμια όταν ασκούμε κριτική αλλά αυτό δεν σημάινει ότι πρέπει να διστάζουμε να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους όταν παραχάράζεται η πίστη της Εκκλησίας.

    ReplyDelete
  4. Το λυπηρόν κυρ Παναγιώτη είναι ότι ο κ. Λοΐζος είναι και δημοσιογράφος αν δεν απατόμαι.

    Αυτό που δεν είναι αντιληπτό στους αναγνώστες σας κ. Παναγιώτη Τελεβάντε, είναι ότι στην εν λόγω παρέμβαση του αγαπητού Δημοσιογράφου κ. Λοΐζου Λοΐζου είναι, ότι ο ίδιος, είναι κυρίως ένας καλός δημοσιογράφος, όπου έχει κάνει αρκετές εκπομπές με τον Αγιορείτη π. Σάββα Λαυρεώτη, ο οποίος καλός Γέρων Σάββας μετά των συν αυτώ ελαχίστων «Αγιορειτών Πατέρων», δυστυχώς, κομίζωσι τις σχισματικοαιρετικές πλάνες και θεωρίες του φεφανατισμένου «Ζηλωτισμού».

    Φαίνεται πλέον δηλαδή, ότι ο αγαπητός κ. Λαΐζος να διενεργεί μία μη δεοντολογική και μή αντικειμενική δημοσιογραφία υπέρ των μη ιερώς Αποτειχισμένων όπου διοχετεύωσι το τοξικότατο δηλητήριο του Σχίσματος με μία πλανεμένη διενέργεια τινάς αντικανονικής Αποτειχίσεως.

    Και αυτό αποδεικνύεται με το γεγραμμένο αυταπόδεικτικό γεγονός, ότι με λοιδωρεί δημόσια ότι είμαι υβριστής επειδή καταγράφω αντικειμενικά το γεγονός ότι υφίστανται «Αγιορείτες Πατέρες» όπου, πρακτικώς και θεωρητικώς, διαστρέφωσι και αλλοιώνουσι την ερμηνεία του ΙΕ΄ ιερού Κανόνος της Α΄Β΄ (Πρωτοδευτέρας) αγίας Συνόδου.

    Συνεπώς, ο φίλτατος αδελφός μας και καλός δημοσιογράφος κ. Λοΐζος είναι, δυστυχώς, προκατηλειμένος βαθιά κατά όσων διατυπώνουν αντικειμενικά την επιστημονική τους θέση, διότι είναι φανατικά υπέμαχος και υπέρ των μη ιερώς Αποτειχισμένων όπου καλλιεργώσι τις Σχισματικές τάσεις.

    κ. Λοΐζο μου, θα δώσετε λόγο στο Θεό, όχι για τις λοιδωρίες εναντίον μου, αλλά διότι ως καλός δημοσιογράφος, υποκύψατε στον πειρασμό των Σχισματικών τάσεων.

    Ποιος σας είπε ότι ο Γέρων Σάββας μετά των συν αυτώ, εκπροσωπούν άπαντες τους Αγιορείτες Πατέρες;

    Ποιος σας είπε, ότι οι ιερώς Αποτειχισθέντες Αγιορείτες, συμφωνούσι ομοθυμαδόν, με τις σχισματικοαιρετικές θεωρίες και πλάνες του Γέροντος Σάββα Λαυρεώτη, του ιερομονάχου Χαρίτων, και του μοναχού Επιφανίου;

    Ούκ εξεστι σοι κ. Λοΐζο μου να συντάσσεσε και να δημοσιογραφείς με Σχισματικούς Καλόγερους όπου υποτιμώσι και απαξιώνουσι τον όσιο Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλον και την ερμηνευτική προσφορά του στο Εκκλησιαστικό Κανονικό Δίκαιο.

    ReplyDelete
  5. Κύριοι, με όλο το σεβασμό στο πρόσωπο σας:
    1. Περί της αντικειμενικότητας μου: Για το θέμα της Συνόδου του Κολυμπαρίου έχω φιλοξενήσει στην εκπομπή μου αρκετές φωνές εκτός του γ. Σάββα του Λαβριώτου και άλλων πατέρων καθώς και επιστημόνων (https://www.youtube.com/watch?v=so4oL-M9cYQ), (https://www.youtube.com/watch?v=tGD3y9jamHo), έχοντας αποσπάσει θετικά σχόλια από σας κ. Νούνη. Λυπάμαι που δεν είχα την τιμή να φιλοξενήσω και την άποψη σας.
    2. Περί του σχίσματος: Εάν κοβόταν η κοινωνία με όλη την ‘’Εκκλησία’’ πριν τη Σύνοδο σίγουρα θα είχατε δίκιο καθώς το πρόβλημα θα ήταν μόνο ο οικείος επίσκοπος εφ όσον ήταν αιρετικός. Η Σύνοδος όμως είναι δεσμευτική για όλους τους επισκόπους και μάλιστα καταδικαστική για τους αντιρρησίες. Οπότε κ Νούνη η λογική και ο 15ος περιβόητος κανόνας δίνει το δικαίωμα να κόψεις το μνημόσυνο σε όλους όσους αποδέχονται τις αιρετικές αποφάσεις του Κολυμπαρίου. Αυτό μπορεί στην πράξη να σε κάνει να κόψεις την κοινωνία με το 99% των επισκοπών ίσως. Γι αυτό και η Σύνοδος αυτή προξένησε μεγάλο κακό κ. Νούνη και Τελεβάντο.
    3. Οι συμπαθείς κατ εμέ διωκόμενοι Αγιορείτες Πατέρες, τους οποίους κατηγορείτε και συκοφαντείτε (για την ακρίβεια) δεν διαφέρουν και πολύ από τον εξίσου συμπαθέστατο π. Θεόδωρο Ζήση. Συμφωνούν ακόμη και στην εγκυρότητα των μυστηρίων των αιρετικών Οικουμενιστών. Διαφωνούν μόνο στο μέτρο της οικονομίας, όμως ο κάθε άνθρωπος έχει το δικό του μέτρο και σύμφωνα με αυτό θα κριθεί. Μιλάτε επίσης για Αγιορείτες ιερός αποτειχισθέντες…Σε ποιους αναφέρεστε;
    4. Στην ουσία κ. Νούνη: Όταν κόβεται η κοινωνία με τον αιρετικό, αυτό αποτελεί σχίσμα; Εάν η αίρεση έχει μολύνει όλη την ΄’έκκλησία΄΄ (κακή ώρα όπως τώρα) και κόψεις την κοινωνία με την αίρεση ποιος μένει στην Εκκλησία; Εσύ ή η Αίρεση; Και αν μένεις εσύ, τότε τι γίνεται με τα μυστήρια και τον εκκλησιασμό; Ανήκουν στην αίρεση; και εσύ που ανήκεις στην Εκκλησία μένεις χωρίς μυστήρια; Αλήθεια γιατί ο π. Ζήσης δεν λειτουργεί δημόσια; Μήπως ένας λόγος είναι ότι θα εκτεθεί έναντι του νόμου για αντιποίηση αρχής κ. Νούνη; Εάν ο π. Θεόδωρος θέλει να λειτουργήσει και να κοινωνήσει το ποίμνιο του και να κυρήξει, να βαπτίσει να παντρέψει θα πρέπει να μπει σε καθεστώς προστασίας λόγω ανεξιθρησκείας κ. Νούνη το οποίο παρέχεται στη χώρα μας μόνο μέσω ενός ΘΝΠ. Οπότε λοιπόν εσείς εκείνη την ώρα τι θα πείτε; ΣΧΙΜΑΤΙΚΟΣ; Μάλλον. Άρα δεν πρέπει η Ορθοδοξία να επιβιώσει γιατί τα πάντα ανήκουν στους αιρετικούς και μόνο αυτοί δια νόμου δικαιούνται να λειτουργούν. Άρα έχουμε ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ή ΓΟΧ; Όχι κ. Νούνη έχουμε και Ορθοδοξία υπό διωγμό όμως. Ο καθένας επιλέγει και θα κριθεί. Χωρίς σταυρό μπορείτε να μείνετε υπό την μητρόπολη Λεμεσού και να πυροβολείτε εκ του ασφαλούς τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ, τους ΓΟΧ και τους διωκόμενους Ορθοδόξους. Να ξέρετε ότι τα πυρά σας είναι άσφαιρα.
    5. Τέλος, η λογική σας είναι απόλυτα παπική και αντιορθόδοξη, καθώς η Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία όταν έκοψε την κοινωνία με την Δυτική Παππική αίρεση η κατηγορία κατά της Ορθοξίας ήταν το ΣΧΙΣΜΑ! Με τη λογική σας οι παπικοί είχαν δίκιο. Θα μου πείτε τότε έγιναν Συνόδοι και πάρθηκαν αποφάσεις. Ναι! Αλλά σήμερα δεν υπάρχουν ούτε επίσκοποι ούτε ποίμνιο οπότε μπορεί και να μην γίνει ποτέ Σύνοδος Ορθόδοξη έως την έλευση του Αντίχριστου οπότε οι εναπομείναντες Ορθόδοξοι τι θα κάνουν; Θα κοινωνούν στο όνομα του εκάστοτε υπηρέτη της πανθρησκείας; Ακόμη, με την υποταγμένη λογική σας οι Πατέρες της Εκκλησίας δεν θα λειτουργούσαν κατά τις περιόδους των αιρέσεων ούτε θα εξορίζονταν απλά θα έγραφαν συγγράμματα και θα φιλοσοφούσαν διυλίζοντας τον κώνωπα και καταπίνοντας την κάμηλο.
    Συγνώμη αν σε ορισμένα σημεία γίνομαι παραπάνω αιχμηρός από όσο θα έπρεπε.
    Με εκτίμηση
    Λοιζος Λ.

    ReplyDelete
  6. Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ κ. ΛΟΪΖΟ ΛΟΪΖΟΥ

    Εξ αρχής ευχαριστώ θερμά τον έγκριτο δημοσιογράφο κ. Λοΐζο Λοΐζου για την καλή προσπάθεια του να μου απαντήσει, έστω καθυστερημένα ή και αποτυχημένα, εξάπαντος στο όλο πνεύμα και γράμμα της συγγραφής του, για τις αντιρρητικές ενστάσεις μου όπου κατέγραψα στο φιλόξενο ιστολόγιον του καλού θεολόγου εξ Αμερικής κ. Παναγιώτη Τελεβάντου. Είναι μία πολύ καλή ευκαιρία να αποσαφηνίσουμε και πάλιν την στάση μας και να κάνουμε καλά ξεκαθαρίσματα.
    Καταγράφω λοιπόν εξ ανάγκης σε άμεση ανταπάντηση μου κατά του εν λόγω δημοσιογράφου σχεδόν εικοσιένα (21) πολύσημαντα σημεία:
    1. Για το πρώτο σημείο κ. Λοϊζο να ξεκαθαρίσω, ότι: δεν σημαίνει ότι επειδή διετύπωσα γραπτώς κάποια θετικά σχόλια για τις όποιες δημοσιογραφικές εκπομπές σας, ότι σημαίνει και κατ΄ανάγκη ότι συμφωνώ και απόλυτα με τις όποιες προσωπικές απόψεις και θεολογικές πεποιθήσεις, είτε τις δικές σας είτε των τάδε ή και των δείνα καλεσμένων σας. Αυτό εικάζω ότι δύναστε να το αντιληφθείτε. Μου επισυνάπτετε όμως δύο τινά οπτικοακουστικά βίντεο με εκπομπές σας με τον π. Βασίλειον Βολουδάκην και τον Καθηγητή της Νομικής Σχολής επί του Κανονικού Εκκλησιαστικού Δικαίου κ. Κυριάκον Κυριαζόπουλον. Ωραία λοιπόν ευκαιρία να εξηγηθούμε αναλυτικώς…
    2. Να σας πληροφορήσω τότε επ αυτών των δύο εκλεκτών καλεσμένων σας, ότι: εξέχων μέλος της ομάδος των «Αγιορειτών Πατέρων» και μη ιερώς Αποτειχισθέντων με πληροφόρησε, προσωπικά, ότι για διάφορους λόγους οι «Αγιορείτες Πατέρες» δεν έχουν καμμία εμπιστοσύνη στα περί του Κανονολόγου κ. Κυριακού Κυριαζόπουλου. Μου κατέγραψε και τους λόγους αλλά θα αποφύγω να τους καταθέσω, διότι δεν συμφέρουν την αγιορείτικη φατρία. Συνεπώς οι μη ιερώς αποσχισμένοι «Αγιορείτες Πατέρες» και φίλοι σας κ. Λοΐζο μου, λοιδωρούν και κατηγορούν, υποδόροια, τον αξιέπαινο αγωνιστή και παραδοσιακό Καθηγητή του Κανονικού Δικαίου. Γιατί άραγε;
    3. Στα περί του λίαν αγαπητού μου πατρός Βασιλείου Βολουδάκη τι φώ και τι λαλήσω φίλτατε Λοΐζο μου; Να σας πληροφορήσω όμως, εφ΄όσον προκλητικώς μου τον προτάσσετε ως δήθεν απλανή και ορθόδοξο ποιμένα της Εκκλησίας.
    4. Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης, αντικανονικώς, ίδρυσε, δημιούργησε και ελέγχει από τα παρασκήνια, μία πολιτικο-Θρησκευτική Σέκτα, την Πολιτικήν Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», όπερ υϊοθετεί ανόμως την Παποκαισαρική πλάνη του αρχηγέτου του Βατικανού. Προσπαθεί, όντας Κληρικός, να υφαρπάξει με κάθε μέσο την εν Ελλάδι Πολιτική εξουσία. Ο ίδιος Κληρικός, κατέλαβε πραξικοπηματικώς και ελέγχει απόλυτα την Εκκλησιαστική Εφημερίδα του «Ορθοδόξου Τύπου» ίνα προωθήσει τα πολιτικάντικα σχέδια του. Ο ίδιος Κληρικός, υπέσκαψε, εξοβέλισε, εξοστράκισε, και «εξολόθρευσε» την Συντακτική Επιτροπή του «Ο.Τ.» ίνα παραμείνει ο είς και μόνος «μέγας Βασιλέας» και Μονάρχης του «Ο.Τ.». Ο ίδιος Κληρικός, υποσκάπτει, με περρήσια δολοπλοκία και σατανική πανουργία τους αρχηγέτες του αντιΟικουμενιστικού αγώνος, όπως διενήργησε μόλις πρόσφατα με τινά δουλικά φερέφωνά του στην Σύναξη Κληρικών Μοναχών και Λαϊκών. Το επιβεβαίωσε αυτό και ο π. Θεόδωρος Ζήσης. Ο Ρασπούτιν των Πευκακίων, παραχαράττει την αγίαν και αμώμητον Πίστην, διότι είναι φοβερά ανιστόρητος και κακόδοξος «αντιΟικουμενιστής» της κάλπικης μπακίρας, όταν προπαγανδίζει, με κάθε τρόπο, ότι η ιερά Αποτείχιση είναι Σχίσμα, καθότι διακηρύττει όστις την διενεργεί είναι και εκτός Εκκλησία. Εμμέσως πλην σαφώς προσπαθεί, ανεπιτυχώς, να εξωεκκλησιάσει τον ιερώς Αποτειχισθέντα Πρωτοπρεσβύτερον π. Θεόδωρον Ζήση μετά των αυτώ ιερώς αποτειχισμένων. Αλλά παράλληλα, υποθάλπτει και φιλοξενεί, εντός του «Ο.Τ.», τις «ιερές αποτειχίσεις» των «Αγιορειτών Πατέρων». Γιατί άραγε δύο μέτρα και δύο σταθμά; Δεν προβληματίζεστε καθόλου αγαπητέ μου δημοσιογράφε; Που και ποιο ακριβώς είναι το δημοσιογραφικό σας κριτήριον; Ο π. Βασίλειος, δυστυχώς, δεν διαθέτει εκείνες τις προϋποθέσεις του απλανώς και ορθοδόξως θεολογείν και δή αντιρρητικώς κατά της «Πανορθόδοξης Συνόδου», διότι είναι βραχυκυκλωμένος, πνευματικά, με τις σωρηδόν αιρετικές πλάνες, όπου ως μη όφειλεν διακηρρύτει στην Εκκλησία της Ελλάδος.

    ReplyDelete
  7. 5. Να σας επισημάνω κύριε Λοΐζο μου, ότι δεν πρόσεξα διόλου να ελάβατε τινά συνέντευξη υπό του ιερώς Αποτειχισθέντα, ιππότης της Πίστης, και συγχρόνου Ομολογητού πατρός Θεοδώρου Ζήση. Γιατί άραγε; Δεν σας ενδιαφέρουν οι θέσεις του καθολικού αρχηγέτου του αντιΟικουμενιστικού αγώνος; Υφίσταται τις σκοπιμότητα και ιδιοτέλεια στην εξάσκηση του δημοσιογραφικού σας λειτουργήματος; Και πώς είναι δυνατό, να λυπάστε (καθώς λέτε), όπου δεν ακούσατε δήθεν και την ιδική μου άποψη (διευκρινίζω, ότι στα θεολογικά ζητήματα δεν έχουμε προσωπικές απόψεις), εφ΄ όσον ουδέποτε μου εζήτησατε να διενεργήσω τέτοιον πράγμα;
    6. Στο δεύτερο σημείο σας, εστιάζω κατά την δική μου εκτίμηση, στην ουσία του ζητήματος, καθότι σημειώνετε κατά λέξη: «Η Σύνοδος όμως είναι δεσμευτική για όλους τους επισκόπους και μάλιστα καταδικαστική για τους αντιρρησίες». Αυτό που εσείς σημειώνετε αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ, καλέ δημοσιογράφε και κύριε Λοΐζο Λ., είναι, το έωλο επιχείρημα και το κακόδοξο αποφασισθέν των αρχι-Οικουμενιστών. Γιατί χρησιμοποιείτε εναντίον μου τέτοια δηλωτική πρόταση, δηλαδή ένα σαθρό, αιρετίζων και αντιΕκκλησιολογικό επιχειρήμα των αρχι-Οικουμενιστών; Έχουν χαθεί τόσα ορθόδοξα σοβαρά και θεολογικά επιχειρήματα; Πώς είναι δυνατόν μία παγκακόδοξη και ληστρική «Σύνοδος» να είναι δεσμευτική στους ανά την Οικουμένη Ορθοδόξους Επισκόπους, και δή σε όσους αντικανονικώς δεν προσκλήθηκαν; Πώς είναι δυνατόν να είναι δεσμευτική σε επισκόπους όπου αρνήθηκαν να συμμετάσχουν; Πώς είναι δυνατόν να είναι καταδικαστική στο Βασίλειον Ιεράτευμα όπου νήφει κατά των κακοδόξων αποφασισθέντων; Πώς είναι δυνατόν να είναι οι αποφάσεις της δεσμετικές, όταν μάλιστα, αρκετοί «Συνοδικοί» αρνήθηκαν να συνυπογράψουν τινά κακόδοξα αποφασισθέντα;
    7. Επιπροσθέτως, συμφωνώ απόλυτα μαζί σας κ. Λοΐζο, ότι υφίσταται το κανονικό και δυνητικό δικαίωμα της ενεργοποιήσεως του ΙΕ΄ Ιερού Κανόνα της ιεράς Αποτειχίσεως και της διακοπής του Λειτουργικού Μνημοσύνου, αν και μόνο αν κατά όσων Πατριαρχών ή Αρχιεπισκόπων ή και Μητροπολιτών, υπέγγραψαν και ανεγνώρισαν μέρος ή άπαντα τα κακόδοξα και αιρετίζοντα αποφασισθέντα της μοιχοΣυνόδου.
    8. Επειδή όμως είμαι παντελώς αμαθής στα Μαθηματικά, τολμώ να σας πώ, ότι αποφεύγω να πιθανολογώ στα θεολογικά πράγματα, αλλά ούτε και δέχομαι τον δήθεν υποθετικό συλλογισμό σας, περί του ότι υφίσταται τάχα μου ένα 99% ορθοδόξων Επισκόπων, όπου ανεγνώρισαν την λεγόμενη «Πανορθόδοξη Σύνοδο» της Κρήτης. Απόδειξη είναι τα αντικειμενικά στοιχεία, όπερ μας αποδεικνύωσι, και μαθηματικώς, ότι μέχρι στιγμής, δύο Αυτοκέφαλα Πατριαρχεία (μετά ούκ ολίγων Επισκόπων και Μητροπολιτών) απεκήρυξαν την λεγόμενη «Πανορθόδοξη Σύνοδο» της Κρήτης. Ενώ τέσσερα Πατριαρχεία (όπερ σημαίνει ένα 65% της Ορθόδοξου Καθολικής Εκκλησίας) δεν συμμετείχε στην «Σύνοδο των Αποστατών» Προκαθημένων. Το 99% των αποστατών δήθεν επισκόπων, μήπως είναι μία τιτάνια δαιμονοποίησις και ανόητη υπερβολή εκ τινών σχισματικών νόων;

    ReplyDelete
  8. 9. Για το τρίτο σημείο του σχολιασμού σας: Όσον αφορά περί την σοβαρότατη μομφή σας εναντίον μου, ότι «κατηγορούμε» (προφανώς εννοείται, αδίκως;) και «συκοφαντούμε» τινές «Αγιορείτες Πατέρες», και εννοείτε προφανώς μερικούς Μοναχούς (μια χούφτα δυό-τρείς πλανημένους Μοναχούς) όπου κομίζουσι σχισματικοαιρετικές δοξασίες και πλανημένες τάσεις, είμαι στην δυσάρεστη ή και ευχάριστη θέση να σας πληροφορήσω, ότι έχω στην κατοχή μου τινά ακλόνητα και ισχυρά στοιχεία, μάλιστα σοβαρότατα στοιχεία, έναντι λ.χ. του Μοναχού Σάββα Λαυρεώτη, όπου ιεροκατακρίνει, απαξιώνει, κατηγορεί, δυσφημεί και συκοφαντεί, ασύστολα και στυγνά, τον ιερώς Αποτειχισθέντα π. Θεόδωρον Ζήσην. Μόνο αυτό να αποδείξουμε, αποδεικνύεται τρανώς το σχισματικό και εμπαθές του χαρακτήρος των μη ιερώς αποτειχισμένων «Αγιορειτών Πατέρων».
    10. Τα αποδεικτικά στοιχεία όπου κατέχω, μάλλον, προσεχώς των επόμενων ημερών, ίσως και να τα προσκομίσω και στην δημοσιότητα, διότι αποδεικνύεται, ότι μέγα χάσμα διενεργείται μεταξύ των ιερών Αποτειχισθέντων της ομάδος του πατρός Θεοδώρου Ζήση μετά των συγκεκριμένων και μερικών ιερώς αποσχισμένων «Αγιορειτών Πατέρων», όπου οι τελευταίοι, κομίζωσι, σχισματικές και αιρετικές κακοδοξίες.
    11. Επειδή στις εν αδίκω μομφές σας, αναφέρεστε εις τον πλυθηντικόν και εννοείται προφανώς τον υποφαινόμενο, αλλά και τον εξ Αμερικής κύριο συνάδελφον και παραδοσιακό θεολόγο κ. Παναγιώτη Τελεβάντο, όπου φιλοξενεί κατά διαστήματα από μεγίστη φιλοτιμία μερικά αντιρρητικά κείμενά μου, έχω την ισχυρή αντίληψη, ότι δύναται να υπερασπίσει, ανέτως, τον εαυτό του, συνεπώς, δεν τολμώ να μιλήσω εκ μέρους του στην δική του πολυτιμότατη και θεολογική σελίδα. Θα περιοριστώ να απαντήσω εν αμύνει για τις δικές μου ενέργειες.
    12. Όταν γράφω και σημειώνω, συστηματικώς, και με κάθε ακρίβεια ή σαφήνεια, ότι υφίστανται τόσο ιερώς Αποτειχισθέντες Αγιορείτες πατέρες όσο και μη ιερώς αποτειχισθέντες (αλλά μάλλον αντικανονικώς αποσχισθέντες) Αγιορείτες Καλόγεροι, εσείς κ. Λοΐζο μου τι ακριβώς δεν αντιλαμβάνεστε;
    13. Νομίζω αγαπητέ κ. Λοΐζο, ότι έχω καταθέσει ευθαρσώς και ευθυτενώς τις προσωπικές διαπιστώσεις μου, ότι ΜΟΝΟ τρείς με τέσσερις «Αγιορείτες Πατέρες» λ.χ. ο Ιερομόναχος π. Χαρίτων, ο Μοναχός π. Επιφάνιος, ο Μοναχός π. Σάββας και ο Μοναχός π. Μακάριος, έχωσι διενεργήσει μία αντικανονική και εσφαλμένη Ιερά Αποτείχιση, ελέω στυγνής παραχάραξης και αλλοίωσις του ιερού Κανόνος, συνεπώς και περιέπεσαν σε Σχίσμα και σε ακοινωνησία με την Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία.
    14. Το γεγονός και μόνο, ότι επιβάλλωσι στους εαυτούς των ή και στους πλησίον τους την δήθεν «κανονική ακρίβεια» να διακόψουν την Λειτουργικήν Κοινωνία και με όσους διαφωνούν (με τις κακόδοξες ενέργειες του Οικουμενικού Πατριαρχείου) αλλά ή, και ανέχονται ακόμη να μνημονεύουν τον Οικουμενικό Παταριάρχη, αποδεικνύει, το σχισματικό τους φρόνημα.

    ReplyDelete
  9. 15. Όταν όμως, ομιλώ και γράφω, ότι υφίστανται και άλλοι τω όντι Αγιορείτες Πατέρες, εννοώ κυρίως, ότι διαφωνούσι παντελώς με τις σχισματικοαιρετικές τάσεις των προαναφερομένων μεμονωμένων αγιορειτών «Ζηλωτών», και συναφώς έχωσι διενεργήσει ιεροκανονική Αποτείχιση και είναι ιερώς Αποτειχισμένοι Αγιορείτες Πατέρες.
    16. Η πιο πάνω διάκριση δεν είναι αυθαίρετη εικασία του γράφωντος, αλλά στηρίζεται σε σημαντικές αψευδείς και αντικειμενικές πληροφορίες που κατέχω. Δύο λ.χ. ιερώς Αποτειχισθέντες Αγιορείτες πατέρες είναι, ο Γέρων Ευστράτιος και ο Γέρων Γαβριήλ καθώς κ.α., όπου ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ, ριζηδόν, με τις εν λόγω σχισματικοαιρετικές και αθεολόγητες τάσεις των συγκεκριμένων Μοναχών. Είναι και άλλοι Αγιορείτες Πατέρες, γνωστοί ή και άγνωστοι στον υποφαινόμενο, όπου συντάσσονται ολόθερμα και ολόκαρδα με την καλόδοξη ιερά Αποτείχιση και απλανή στάση του πατρός Θεοδώρου Ζήση. Συνεπώς και πάλιν, τι ακριβώς δεν αντιλαμβάνεστε κ. Λοΐζο μου;
    17. Στο τέταρτο σημείο σας, αν θέλετε να κάνετε, αυστηρώς ομιλούντες, αντικειμενική δημοσιογραφική δουλειά, καλόν θα ήτο να έρθετε σε επικοινωνία με τον π. Θεόδωρο Ζήση ούτως ώστε να σας επιλύσει την «καλοπροαίρετη» απορία σας. Εμένα για ποιόν ακριβώς λόγον με ερωτάτε, για τις ενέργειες του πατρός Θεοδώρου Ζήση όπου βρίσκομαι εκτός Ελλάδικης επικράτεις και διαμένω μόνιμα μακράν εις την νήσο Κύπρον; Δεν είμαι ο συνήγορος αλλά ούτε και ο εκπρόσωπος τύπου του Ομοτίμου Καθηγητού της Πατρολογίας. Προφανώς θα πρέπει να ερωτήσετε τον ίδιον για τέτοια προσωπικά ή άλλα ερωτήματα. Προσπερνώ επίσης, στο ίδιο σημείον σας, περί τινά θρησκευτικά παραληρήματα και αθεολόγητα συγκεχυμένα φλυαρήματα σας. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να αναλύσω ή, και να σας ξεδιαλύνω το όποιο θεολογικό σας μπέρδεμα.
    18. Ωστόσο, να σας ενημερώσω, ότι εξ ιδιοσυγκρασίας απεχθάνομαι άκρως την καλαμαριστίκη ξερολίαση και εξυπνοβλακεία, και ως εκ τούτου δεν έχω ΚΑΜΜΙΑ γνώση περί της Νομικής Επιστήμης, πολλώ μάλλον ούτε κάν και του Ελλαδικού Συντάγματος, ώστε να έχω την δυνατότητα να κρίνω ή και να συγκρίνω, νομικώς και δικαίως, τινές νομικές πτυχές εκ τινών εκκλησιαστικών ενεργειών του πατρός Θεοδώρου. Βέβαια, ξεκαθαρίζω, για όσους ενδιαφέρονται, ότι έχω ΑΠΟΛΥΤΗ εμπιστοσύνη στον διδάσκαλο και καθηγητή μου ιερώς Αποτειχισθέντα και σύγχρονο Ομολογητή π. Θεόδωρον Ζήση. Και δεν έχω καμμίαν απολύτως εμπιστοσύνη στους μη ιερώς Αποτειχισμένους.
    19. Στο τελευταίο και πέμπτο σημείον σας, δυστυχώς για εσάς, εν Χριστώ αδελφέ μου κ. Λοΐζο Λοΐζε με κατηγορείτε, αδίκως και συκοφαντικώς, ότι έχω κάποιο κακόδοξο φρόνημα. Ποια είναι η αναμφίβολη και αντικειμενική σας απόδειξη; Η στείρα και κακοδοξούσα φαντασιοπληξία σας; Ή μήπως το Σχισματικό σας φρόνημα, όπου σας εθίξαμε τους πεπλανημένους «Αγιορείτες Πατέρες» και κακοδόξους «αντιΟικουμενιστάς», όπου εφαρμώζουσι μία αντικανονική και ανίερη Αποτείχιση;
    20. Με κατηγορείτε, εν τέλει, ότι: διαθέτω δήθεν και μία αιρετική λογική, αλλά δυστυχώς για εσάς, δεν προσκομίζετε και πάλιν κανένα απτό αποδεικτικόν στοιχείο. Κατά τα άλλα εξασκείτε έγκριτη και αντικειμενική δημοσιογραφία; Φτού μη σας ματιάξω… διότι έχετε τις δυνατότητες και τις αφήνετε ανενέργητες.
    21. Δυστυχώς αγαπητέ κ. Λοΐζο, είστε ένας πολύ εύκολος άνθρωπος, ώστε να με λοιδωρείτε, να με κατακρίνετε και να με κατηγορείτε, εξ αιτίας των ρηξικέλευθων και στηλιτευτικών αντιρρητικών και θεολογικών κριτικών μου, κατά τινών «Ζηλητών» Αγιορειτών, αλλά παντελώς αδύνατος και επιπόλαιος δημοσιογράφος, ώστε να μας προσκομίσετε ΕΝΑ σημαίνον και αποδεικτικό στοιχείον. Επιπρόσθετα, βάζετε τινά παράδοξα λόγια στο στόμα μου, με ερωτάτε δήθεν και αμέσως απαντάτε, υποκρινόμενος αφελώς τον τυφλό Μάντη Τειρεσία, συνεπώς, κρίνετε τετυφλωμένα, αυθαίρετα και αδικείτε παράφωρα τον αχρείο και υποφαινόμενο εν Χριστώ αδελφό σας, ενώ προσπαθείτε να εικάσετε, αναπόδεικτα και αποτυχημένα, τι είδους λογική διαθέτω.

    ReplyDelete
  10. Προσεχώς βέβαια, προετοιμάζω ένα εκτενές Εκκλησιολογικό κείμενο «περί της λογικής μου», ούτως ώστε να σας λυθώσι οι όποιες κακές σας υποψίες και αυθαίρετες «δημοσιογραφικές» ασυναρτησίες. Προσπαθείστε σας παρακαλώ πολύ να επανεύρετε την ελεύθερη και αυτεξούσια (εξ ιδιοτελών και συναισθηματικών σκοπιμότητων) εν δυνάμει αντικειμενική και δικαία δημοσιογραφία ίνα κυρίως αφυπνίσετε τον εαυτόν σας και έπειτα τους πλησίον σας.
    Το τελευταίο και πέμπτο σημείο σας, επαναλαμβάνω φίλτατε και αγαπητέ μου αδελφέ, ότι δεν το αποδέχομαι και το θεωρώ ως άκρως ελεϊνόν και κατάπτυστον, όπου πρώτον μηδενίζει άπαντες τους Επισκόπους και το Χριστεπώνυμο πλήρωμα της Εκκλησίας, αλλά και δευτερευόντως γέμει φοβερής εμπαθείας είτε από μέρους σας είτε υπό των πατρόνων σας. Κοντολογίς κατανοώ και εννοώ, ότι είστε βαλτός και άριστο παπαγαλάκι. Ως εκ τούτου θα εύχομαι ολόψυχα και καρδιακώς, ίνα μη σας καταλογισθεί, ως αμαρτία, η εν λόγω σατανόπνευστη, εξάπαντος αθεολόγητη και παντελώς άδικη δημοσιογραφική πράξη σας εναντίον μου. Αναλαμβάνω την ευθύνη και ομολογώ ότι εγώ φταίω για τον άστοχο διασυρμό που διενεργείτε κυρίως κατά του αξιαγάπητου και πολυσήμαντου εαυτού σας. Μη ξεχνάτε, ότι γράψατε ένα «καλοπροαίρετο» σχόλιο πρώτος, εναντίον μου και δή δημόσια, μέσα στο ιστολόγιον του κ. Παναγιώτη Τελεβάντου, και τα δημόσια λεχθέντα και γραφθέντα σας εκρίθησαν αντιρρητικώς τόσον υπό εμού όσον και υπό τινός τρίτου προσώπου. Το οποίον πρόσωπο, φιλοξενεί, αμφότερους τους σχολιασμούς μας. Αλλά τόσον είναι το απύθμενον θράσος της κακοδόξου δημοσιογραφίας σας, ώστε να έχετε τα μούτρα και την αναίδεια να κατηγορείται δημοσίως και τον φιλοξενούντα ημάς κ. Παναγιώτη Τελεβάντο.
    Οι εν λόγω ανιέρως αποσχισμένοι «Αγιορείτες Πατέρες», διενεργώσι, μεγάλη αταξία και Εκκλησιολογικό Σχίσμα με την Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία και η τρανή απόδειξη είναι, ότι: λόγου χάριν ο Γέρων π. Σάββας Λαυρεώτης, μου ομολόγησε, μέσω προσωπικής τηλεφωνικής συνδιάλεξης πού είχαμε κατά την 1 Μαΐου του 2017, ότι (υποθετικά και θεωρητικά ομιλούντες) οφείλει να διακόψει την όποια Εκκλησιαστική Κοινωνία (όχι μόνο με τον Οικουμενικό Πατριάρχη) και με το Πατριαρχείο της Βουλγαρίας, και δή με τον Πατριάρχη Βουλγαρίας, ασχέτως, κι αν ακόμη η Εκκλησία της Βουλγαρίας απεκήρυξε επίσημα εν Συνόδω την περιώνυμη Ληστρική Σύνοδο του Κολυμπαρίου!... Αν αυτό δεν είναι και η μεγίστη απόδειξη και ο κατ΄εξοχήν θεωρητικός ορισμός του σχισματικού του φρονήματος, τότε τι εστί σχίσμα/σχισματικός;
    Ο Πανάγαθος Θεός κύριε Λοΐζο μου, να σας ελεεί και να σας φωτίζει, σε κάθε σας δημοσιογραφικό ενέργημα, ώστε να αποδεσμευθείτε τελικώς, άπαξ και διαπαντώς και από τον ανόητο «Ζηλωτισμό» σας αλλά και από τον άκριτο και αδιάκριτο συναισθηματισμό υπέρ της φατρίας των μη ιερώς Αποτειχισμένων Αγιορειτών πατέρων.

    Του Παναγιώτη Π. Νούνη
    Ορθόδοξος Θεολογών της Εκκλησίας της Κύπρου

    ReplyDelete
  11. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΑΝΕΡΤΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΗ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ:

    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΝ κ. ΛΟΪΖΟΝ ΛΟΪΖΟΥ
    (ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΜΗ ΙΕΡΩΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ «ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ»), https://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/09/blog-post_98.html

    Ἠλεκτρονικό Ταχυδρομεῖον:
    panagiotisnounis@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Πολύ ωραίο το λεκτικό περιτύλιγμα αλλά το περιεχόμενο σας είναι ψευδές, συκοφαντικό και σάπιο κ Νούνη.
    Ψεύδεστε όταν λέτε πχ ότι ''η Εκκλησία της Βουλγαρίας απεκήρυξε επίσημα εν Συνόδω την περιώνυμη Ληστρική Σύνοδο του Κολυμπαρίου!...'' Για να σας ενημερώσω, την αποδέχεται ως προ-σύνοδο και δεν την καταδικάζει. Συκοφαντείτε ασύστολα και ονομαστικά μοναχούς οι οποίοι διώκονται και εκθειάζετε άλλους οι οποίοι είναι στο ίδιο πλευρό με αυτός που κατηγορείτε...Ο Ευστράτιος λ.χ. τον οποίο εκθειάζετε είναι πνευματικός του Σάββα τον οποίο κατηγορείτε. Η ασχετοσύνη σας, σας εκθέτει αλλά απ ότι κατάλαβα δεν έχετε πρόβλημα...Ο βρεγμένος τη βροχή δεν τη φοβάται.
    Τέλος έχετε σαπίσει πνευματικά μέσα στην αίρεση και σας λυπάμαι καθότι στην Κύπρο η θεωρία του στώμεν καλώς υπό των αιρετικών έχει επικρατήσει πλήρως. Εδώ στην Ελλάδα δόξα τον Θεό ακόμα όχι. Παύστε το μνημόσυνο στον μητροπολίτη σας ο οποίος μνημονεύει αιρετικό Αρχιεπίσκοπο και αφήστε τις εξυπνάδες και τις δικαιολογίες (συμβουλευτείτε τον Καθηγητή της Νομικής Σχολής επί του Κανονικού Εκκλησιαστικού Δικαίου κ. Κ. Κυριαζόπουλο.
    Ακόμη κ Νούνη, δεν ανήκω σε παράταξη όπως εσείς που ανήκετε στου π. Ζήση. Ανήκω στην Εκκλησία του Χριστού έστω και σαν ζηλωτής όπως με κατηγορείτε. Το μίσος που καλλιεργείτε όμως δεν νομίζω να αρέσει στον π. Θεόδωρο ο οποίος συλλειτούργησε με τον γ. Σάββα Λαβριώτη στην Πτολεμαΐδα οι οποίοι τείνουν να αποκαταστήσουν τις σχέσεις τους.
    Λυπάμαι που μπήκα σε αυτή τη συζήτηση. Μου θυμίζει μια άλλη με έναν ΓΟΧ μόνο που αυτός ήταν πιο ανθρώπινος. Τελικά σχίσμα και αίρεση είναι πολύ κοντά και από τι φαίνεται το σχίσμα είναι λίγο μικρότερο κακό. Θα μπορούσα να μακρηγορήσω αλλά νιώθω ότι δεν αξίζει τον κόπο. Να είστε καλά εύχομαι να αποκατασταθούν οι σχέσεις μας στο μέλλον.

    ReplyDelete
  13. Αγαπητέ κ. Λοΐζο μου, ξαναδιαβάστε προσεκτικά την απάντηση μου, προβληματιστείτε για ένα χρονικό διάστημα, και έπειτα ξανασχολιάστε με νηφαλιότητα για να μη εκθέτετε τον εαυτό σας.

    Ο Γέρων Ευστράτιος και ο Γέρων Γαβριήλ, συμφωνούν, με τις σχισματικοαιρετικές τάσεις και τις «Ζηλωτικές» ανοησίες των συγκεκριμένων Καλογέρων;

    Αν συμφωνούν με αυτές, ενημερώστε μας, διότι αυτό θα είναι σούπερ είδηση. Αν οι εν λόγω Γεροντάδες διαφωνούν όμως, με τις σχισματικές τάσεις των εν λόγω Μοναχών, γιατί το συγκαλύπτετε;

    Όταν η Εκκλησία της Βουλγαρίας αποκηρύττει και δεν αναγνωρίζει, εν Συνόδω, ότι η «Πανορθόδοξη Σύνοδος» ούτε «Μεγάλη» είναι αλλά ούτε κάν «Αγία» τούτο τι ακριβώς σημαίνει εις την «δημοσιογραφική» λογική σας;

    Μία ακόμη φορά μας αποδεικνύετε το σχισματικό φρόνημά σας: η διακοπή του Λειτουργικού Μνημοσύνου διενεργείτε κατά Πατριάρχου ή Αρχιεπισκόπου ή Μητροπολίτου, αν και μόνο αν ο Προκαθήμενος αιρετίζει, και όχι αν κατ΄οικονομία π.χ. o επίσκοπος ή ο μητροπολίτης ανέχεται τον αιρετίζοντα Πρώτο του.

    Δεν με υποχρεώνει ΚΑΝΕΝΑΣ ιερός Κανόνας, να διακόψω το Λειτουργικό Μνημόσυνο του Μητροπολίτου μου, ακόμη και αν ο μητροπολίτης μου είναι αποδεδειγμένα αιρετίζων επίσκοπος.

    Αλλά μάλλον εσείς και οι ομόφρονες σας, «Ζηλωτές» προσπαθείτε να μας επιβάλλετε το ΔΗΘΕΝ υποχρεωτικό του ιερού Κανόνα, λές και είστε βασιλικότεροι του βασίλεως.

    Ο π. Θεόδωρος Ζήσης ανήκει σε παράταξη; Και τι σημαίνει το γεγονός ότι ο π. Θεόδωρος «συλλειτούργησε» με τον π. Σάββα; Ότι a priori αποδέχεται και ανέχεται τα σχισματικά φρονήματα του μοναχού Σάββα; Αυτός μας λέτε κ. Λοΐζο μου Αν ναι, ενημερώστε μας σε ποιάν ακριβώς παράταξη εισχώρησε, διαφορετικά φαίνεται καθαρά και ξάστερα, ότι εμμέσως πλήν σαφώς προσπαθείτε να δυσφημίσετε τον άνθρωπο, να τον διαβάλλετε και εσείς, ως δημοσιογράφος, παρέα με την αθεολόγητη φατρία σας.

    Δεν ανήκω σε καμμία Παλαιοημερολογίτικη ή Νεοημερολογίτικη φατρία ή παράταξη, σας το έχω επισημάνει και ξαναγράψει στο πρώτο σχολιασμό μου.

    Δεν ξέρω αν είναι ποινικό ή εκκλησιαστικό αδίκημα, να είχα ο ανάξιος την υπέρτατη τιμή και την εκ Θεού ευλογία της ζωής μου, να μαθητεύσω και κατηχηθώ παρά τους πόδας του καλού ποιμένος και ρωμαλέου διδασκάλου μου.

    Τέλος, να επαναλάβω ακούραστα, ότι ανήκω ως Λαϊκόν μέλος στην Εκκλησία της Κύπρου, τουτέστιν στην Καθολική Εκκλησία του Χριστού, και δεν είμαι οπαδός του Αθανασίου, του Σάββα, του Χαρίτωνα, του Βαρνάβα, του Ζήση, του Μεταλληνού, του Βολουδάκη ή και του Τελεβάντου.

    Εξηγηθήκαμε αδελφέ;

    ReplyDelete
  14. Καταρχήν ο κ. Λοίζου δεν έχει απολύτως καμία δουλειά να υποδεικνύει στον κ. Νούνη να αποτειχιστεί. Αν ο κ. Νούνης πιστεύει ότι πρέπει να αποτειχιστεί είναι αποκλειστικά δικό του θέμα και όχι του κυρίου Λοίζου.

    Αλλωστε ο κ. Νούνης είναι λαικός σε μια Εκκλησία της Κύπρου στην οποία δεν υπάρχει ούτε ένας κληρικός που αποτειχίστηκε. Άρα τι είδους αποτείχιση θα κάνει μόνος του;

    Τον κ. Λοίζου διακρίνει αναίδεια χιλίων τουλάχιστον πιθήκων όταν χωρίς να φοβάται το Θεό και χωρίς να ντρέπεται τους ανθρώπους προβάλλει τον γνωστό κακόδοξο κληρικό π. Βασίλειο Βολουδάκη και μεγάλο εχθρό των αποτειχίσεων σαν αξιόπιστο κληρικό.

    Το δικό μου ερώτημα είναι: Ο λαλίστατος κ. Λοίζου που προτρέπει άλλους να αποτειχιστούν ο ίδιος έχει αποτειχιστεί;

    ReplyDelete
  15. Πάνω σας βρίσκει απόλυτη εφαρμογή ο κανών της Ζ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ: Τοις κοινωνούσιν εν γνώσει (τοις αιρετικοίς)... ΑΝΑΘΕΜΑ!
    Σχετικά με τον 15 Κανώνα της ΑΒ του Μ. Φωτίου διαβάστε τι γράφει σχετικά ο Άγιος Φώτιος: Από αυτούς πρέπει να πεταγόμαστε μακρυά όπως πεταγόμαστε όταν συναντάμε ένα φίδι, και να διακόπτουμε κάθε κοινωνία και να φεύγουμε με όλη μας την δύναμη, ακόμα κι αν μας φαίνονται σεβάσμιοι και πράοι [Ε.Π.Ε 12, 400, 31].
    Οι κανόνες κύριοι είναι κανόνες. Δηλαδή υποχρεωτικοί. Αν μπορείς τους εφαρμόζεις, αν όχι πρέπει να έχεις την ταπείνωση του αδύναμου και όχι να υποστηρίζεις από υπερηφάνεια ότι είναι δυνητικοί. Αυτό είναι είδος αίρεσης! Αν θες συγκαταλέγεσαι στους άξιους αν δε θες στους ανάξιους. Υπό αυτή την έννοια ναι δεν είναι υποχρεωτικοί. Ο Χριστός είπε όποιος θέλει οπίσω μου ελθείν και όχι όλοι ελάτε υποχρεωτικά.
    Όταν κύριοι υπάρχει ψευδοσύνοδος επιβάλλεται αγώνας για την καταδίκη της και όχι θεωρίες όπως πάει τελείωσε, έληξε, ή πρέπει να διορθώσουμε κάποια λαθάκια όπως λένε οι βούλγαροι οι ρώσοι και όσοι δεν συμμετείχαν (http://orthodoxostypos.gr/αποκλειστικον-το-ανακοινωθέν-της-εκ/).
    Καταλαβαίνω ότι είναι σκληρό το ζήτημα της αποτείχισης και απαιτεί χρόνο και πόνο για τον καθένα ξεχωριστά, όμως είναι άθλιο το να πετροβολεί κανείς και να φτύνει ορισμένους που αγωνίζονται λάθος κατά τη γνώμη του. Η Εκκλησία είναι όπου βρίσκεται η αλήθεια κατά τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά ακόμη και εκτός των θρόνων. Άλλωστε η αποτείχιση την οποία προβλέπει η ίδια η Εκκλησία αυτό το σκοπό έχει. Την αποκοπή από την αίρεση και όχι την ακοινωνησία και την τοποθέτηση του αποτειχισμένου στην κατάψυξη της Μητροπόλεως.
    Πρέπει επιτέλους να καταλάβετε ότι ΣΧΙΣΜΑ λόγω ΑΙΡΕΣΗΣ δεν υπάρχει. Το σχίσμα αφορά μόνο περιπτώσεις που έχουν να κάνουν με ατασθαλίες, παράβαση Ιερών Κανόνων κτλ. Όταν κινδυνεύει το Ορθό Δόγμα μόνο οι αιρετικοί καταγγέλλουν ΣΧΙΣΜΑ.
    Η σύνοδος αλλοίωσε το δόγμα της Ορθοδοξίας μας το αμφισβήτησε και το επέβαλε σε όλους. Δεν μπορώ λοιπόν να εκκλησιάζομαι όπου μνημονεύονται αιρετικοί. Απαγορεύεται από τους Ιερούς κανόνες χωνέψετε το. Είναι υποχρεωτικό!Εάν ο ποιμένας δεν είναι αιρετικός αλλά μνημονεύει αιρετικό τότε λένε οι Άγιοι να του συστήνετε να σταματάει αλλιώς να φεύγετε από κοντά του. Πλέον ένας είναι ο δρόμος: Της Αγίας Ανυπακοής! Εύχομαι ο Κύριος να σας φέρει στον δρόμο του μιας και τα χαρίσματα που σας πλούτισε είναι πολύτιμα.

    ReplyDelete
  16. Ώστε αδελφέ μου υποκείμεθα και σε Συνοδικά αναθέματα... κατά την «δημοσιογραφική» κρίση σου; Σε ευχαριστούμε φίλε.

    Τέτοιο είναι το «Ζηλωτικό» απύθμενο θράσος η διαβολική αυθάδεια και η κερκοπιθηκίστικη αναίδεια εκείνων που στα σφυρίζωσι;

    Τόσο καιρό, πρό της Αποτειχίσεως των «Αγιορειτών Πατέρων» υφίστανται ή όχι αιρετικοί αρχιΟικουμενιστές; Υφίστανται! Συνεπώς, μάλλον και οι φίλοι σου Λοΐζο μου εμπίπτωσι στην πρόνοια του αναθεματισμού ή μήπως όχι; Δεν έγνωριζαν, πρό της αποτειχίσεως των, ότι οι αρχι-Οικουμενιστές ήτο και είναι αιρετικοί; Για πόσα χρόνια ακριβώς το εγνώριζαν και εσυνέχιζαν να «κοινωνούν» με τους αιρετίζοντες Οικουμενιστές;

    Ο Μέγας Φώτιος εννοούσε, φίλτατε Λοΐζο μου, την «κοινωνία», δηλ. την επικοινωνία και την σχέση και όχι την διακοπή της «Θείας Κοινωνίας» ή, και την διακοπή του Λειτουργικού Μνημοσύνου. Η διακοπή κοινωνίας με τους σχισματικούς και αιρετικούς είναι υποχρεωτική, σύμφωνα με την Προφητική, Αποστολική και Πατερική ιερά Παράδοση. Η διακοπή του Λειτουργικού Μνημοσύνου ΔΕΝ είναι υποχρεωτική, αλλά εναπόκειται εις την Ελευθέρα Βούληση των Κληρικών, Μοναχών και Λαΐκών.

    Η Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδος, για τι είδους αιρετικούς απεφάνθη; Για τελεσίδικα αφορισμένους ή μήπως για ετεροδόξους (μη αφορισμένους και αιρετίζοντες);

    Θα σταθώ ειδικά σ΄αυτό το σημείο, ίνα αποδείξω, ότι αδελφέ το παπαγαλίζειν α-νοήτως, δεν είναι απλανώς θεολογείν, αλλά αμπελοφιλοσοφείν.

    ΓΡΑΦΕΙΣ: «Πρέπει επιτέλους να καταλάβετε ότι ΣΧΙΣΜΑ λόγω ΑΙΡΕΣΗΣ δεν υπάρχει.» Ενώ ο Άγιος Ισουστίνος Πόποβιτς μας προειδοποιεί, ως σύγχρονος θεοφόρος διδάσκαλος και Πατήρ της Εκκλησίας, ότι λόγω τινών κακοδόξων και αιρετικών αποφάσεων από μία Ληστρική Σύνοδο, υφίσταται ΤΙΤΑΝΙΟΣ κίνδυνος εκ των αιρετικών δογμάτων και αιρετικών διοικητικών αποφάνσεων να δημιουργηθώσι: ΣΧΙΣΜΑΤΑ-ΣΧΙΣΜΑΤΑ-ΣΧΙΣΜΑΤΑ-ΣΧΙΣΜΑΤΑ-ΣΧΙΣΜΑΤΑ-ΣΧΙΣΜΑΤΑ-ΣΧΙΣΜΑΤΑ-ΣΧΙΣΜΑΤΑ-ΣΧΙΣΜΑΤΑ-ΣΧΙΣΜΑΤΑ-ΣΧΙΣΜΑΤΑ... ΣΧΙ-ΣΜΑ-ΤΑ!....

    Συνεπώς αγαπητέ αδελφέ μας, αυτό που καταγράφεις είναι στείρος και α-νόητος δογματισμός, βλακείες δηλαδή στον τετραγωνισμό του κύκλου, διότι εξ αιτίας των αιρέσεων δημιουργούνται και πολλαπλά Εκκλησιολογικά και Δογματικά Σχίσματα. Ο δε άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, μας διδάσκει επίσης, και το ανάποδον, ότι: τα Σχίσματα με την πάροδω του χρόνου, μεταβάλλονται και σε Εκκλησιολογικά και Δογματικά Σχίσματα και Αιρέσεις.

    Δεν μας απάντησες, όμως, αγαπητέ, γιατί οι συγκεκριμένοι «Αγιορείτες Πατέρες» καλλιεργώσι, θεωρητικώς ή και πρακτικώς, Σχίσματα και την ακοινωνησία με τα ΟΡΘΟΔΟΞΑ Πατριαρχεία όπου δεν αναγνωρίζουν τα κακόδοξα αποφασισθέντα της Κρήτης, αλλά ούτε κάν εσυμμετείχαν για καθαρά λόγους Πίστεως;

    Εμείς καταγγέλουμε τους Σχισματικούς, ως Σχισματικούς, και τους Οικουμενιστές, ως Οικουμενιστές. Τι δεν αντιλαμβάνεσε;

    Θεωρείς ότι άπαντες οι αποτειχισμένοι, έχωσι εφαρμώσι ΙΕΡΟΚΑΝΟΝΙΚΑ την ιερά Αποτείχιση;

    ReplyDelete
  17. Κ. Νούνη Ρωτάτε; Τόσο καιρό, προ της Αποτειχίσεως των «Αγιορειτών Πατέρων» υφίστανται ή όχι αιρετικοί αρχιΟικουμενιστές; ...... Για πόσα χρόνια ακριβώς το εγνώριζαν και εσυνέχιζαν να «κοινωνούν» με τους αιρετίζοντες Οικουμενιστές;
    Απάντηση: Ρωτήστε τους ίδιους.
    Όσο για μένα, η Σύνοδος της Κρήτης ήταν ο κόμπος στο χτένι γιατί άλλαξε συνοδικά (υποχρεωτικά) την δογματολογία της ''Ορθοδοξίας'' ως της ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και την κατέστησε άλλη μια ετερόδοξη εκκλησία.. Επίσης προσβάλλει τους Πατέρες της Εκκλησίας και τους Αγίους ως μη αντικειμενικούς σε σχέση με τους αιρετικούς τους οποίου ονομάζει ετερόδοξες εκκλησίες. Άρα ποιος βρίσκεται σε δογματικό σχίσμα είναι το ερώτημα; Αυτός που δεν αποδέχεται να βρίσκεται σε μια απλά ετερόδοξη εκκλησία ή αυτός που προσπαθεί να παραμείνει στην ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ η οποία οδηγείται και πάλι στις κατακόμβες; Κύριε Νούνη αρχίζω να σας συμπαθώ γιατί διακρίνω ότι δεν είστε εγκάθετος, πράκτορας ή οτιδήποτε άλλο κακόβουλο, όμως με όλο το σεβασμό στις γνώσεις σας σας συμβουλεύω να ακολουθείτε περισσότερο τη λογική σας...
    Και σας το λέω αυτό γιατί: Υποστηρίζεται ότι ''Κοινωνία'' δεν εννοείται η ''Θεία Κοινωνία''. Δεν σας λέω να μην κοινωνάτε το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, αλλά η Εκκλησιαστική κοινωνία περιλαμβάνει και τα Μυστήρια. Οι Άγιοι όταν λένε Κοινωνία εννοούν Εκκλησιαστική Κοινωνία και αυτή κόβεται με την αφαίρεση του ονόματος του Επισκόπου ο οποίος θεωρείται αιρετικός από τα Άγια. Δεν μπορούμε να κόψουμε την καλημέρα πχ στους Οικουμενιστές αλλά να κοινωνούμε από τα χέρια τους. Δεν προχωράμε σε ΣΧΙΣΜΑ όταν το κάνουμε αυτό κ. Νούνη εκείνοι επιδιώκουν το σχίσμα έχοντας ήδη ξεσκίσει την Εκκλησία σε 348 κομμάτια συνοδικά. Φίλε Παναγιώτη μπορεί σε λίγα χρόνια από τώρα με την πορεία που χαράχθηκε να μην υπάρχει Ορθοδοξία όπως την ξέρουμε αλλά ένας Ευρωχριστιανισμός σε κοινωνία με τον Μωαμεθανισμό και τον Ευραϊσμό με τοπικό περιτύλιγμα τέμπλα εικόνες σταυρούς κτλ. Θα συνεχίζει αυτό να αποκαλείτε ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ και εντός αυτού όσοι πιστεύουν σε αυτή θα πρέπει να παλεύουν να το ανατρέψουν. Είναι σαν τον ναύτη που ότα ένα καράβι πάει στον πάτο παραμένει μέσα για να το σώσει. Εν τέλει θα πνιγεί και αυτός. Οπότε οδρόμος είναι ένας από κάποιο σημείο και έπειτα: Ο σώζων εαυτόν σωθήτω. Δεν θα επιμείνω στον χρόνο ότι τώρα είναι η ώρα ή όχι. Μπορεί και να μην είναι η κατάλληλη ώρα ακόμη για την Έξοδο κατ΄ εσάς το σέβομαι. Σεβαστείτε όμως και σεις τους υπόλοιπους.

    ReplyDelete
  18. Κ. Νούνη Ρωτάτε; Τόσο καιρό, προ της Αποτειχίσεως των «Αγιορειτών Πατέρων» υφίστανται ή όχι αιρετικοί αρχιΟικουμενιστές; ...... Για πόσα χρόνια ακριβώς το εγνώριζαν και εσυνέχιζαν να «κοινωνούν» με τους αιρετίζοντες Οικουμενιστές;
    Απάντηση: Ρωτήστε τους ίδιους.
    Όσο για μένα, η Σύνοδος της Κρήτης ήταν ο κόμπος στο χτένι γιατί άλλαξε συνοδικά (υποχρεωτικά) την δογματολογία της ''Ορθοδοξίας'' ως της ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και την κατέστησε άλλη μια ετερόδοξη εκκλησία.. Επίσης προσβάλλει τους Πατέρες της Εκκλησίας και τους Αγίους ως μη αντικειμενικούς σε σχέση με τους αιρετικούς τους οποίου ονομάζει ετερόδοξες εκκλησίες. Άρα ποιος βρίσκεται σε δογματικό σχίσμα είναι το ερώτημα; Αυτός που δεν αποδέχεται να βρίσκεται σε μια απλά ετερόδοξη εκκλησία ή αυτός που προσπαθεί να παραμείνει στην ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ η οποία οδηγείται και πάλι στις κατακόμβες; Κύριε Νούνη αρχίζω να σας συμπαθώ γιατί διακρίνω ότι δεν είστε εγκάθετος, πράκτορας ή οτιδήποτε άλλο κακόβουλο, όμως με όλο το σεβασμό στις γνώσεις σας σας συμβουλεύω να ακολουθείτε περισσότερο τη λογική σας...
    Και σας το λέω αυτό γιατί: Υποστηρίζετε ότι ''Κοινωνία'' δεν εννοείται η ''Θεία Κοινωνία''. Δεν σας λέω να μην κοινωνάτε το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, αλλά η Εκκλησιαστική κοινωνία περιλαμβάνει και τα Μυστήρια. Οι Άγιοι όταν λένε Κοινωνία εννοούν Εκκλησιαστική Κοινωνία και αυτή κόβεται με την αφαίρεση του ονόματος του Επισκόπου ο οποίος θεωρείται αιρετικός από τα Άγια. Δεν μπορούμε να κόψουμε την καλημέρα πχ στους Οικουμενιστές αλλά να κοινωνούμε από τα χέρια τους. Δεν προχωράμε σε ΣΧΙΣΜΑ όταν το κάνουμε αυτό κ. Νούνη, εκείνοι επιδιώκουν το σχίσμα έχοντας ήδη ξεσκίσει την Εκκλησία σε 348 κομμάτια συνοδικά. Φίλε Παναγιώτη μπορεί σε λίγα χρόνια από τώρα με την πορεία που χαράχθηκε να μην υπάρχει Ορθοδοξία όπως την ξέρουμε αλλά ένας Ευρωχριστιανισμός σε κοινωνία με τον Μωαμεθανισμό και τον Εβραϊσμό με τοπικό περιτύλιγμα τέμπλα εικόνες σταυρούς κτλ. Θα συνεχίζει αυτό να αποκαλείται ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ και εντός αυτού όσοι πιστεύουν σε αυτή θα πρέπει να παλεύουν να το ανατρέψουν; Είναι σαν τον ναύτη που όταν ένα καράβι πάει στον πάτο παραμένει μέσα για να το σώσει. Εν τέλει θα πνιγεί και αυτός. Οπότε ο δρόμος είναι ένας από κάποιο σημείο και έπειτα: Ο σώζων εαυτόν σωθήτω. Δεν θα επιμείνω στον χρόνο ότι τώρα είναι η ώρα ή όχι. Μπορεί και να μην είναι η κατάλληλη ώρα ακόμη για την ‘’Έξοδο’’ κατ΄ εσάς και το σέβομαι. Σεβαστείτε όμως και σεις τους υπόλοιπους.

    ReplyDelete
  19. Στο ερωτημα σας: Θεωρείς ότι άπαντες οι αποτειχισμένοι, έχωσι εφαρμώσι ΙΕΡΟΚΑΝΟΝΙΚΑ την ιερά Αποτείχιση;
    Απαντω: Όσοι το εκαναν λόγω αιρεσης του επισκοπου και οχι λογω προσωπικων διαφορων ή αλλων πραφασεων ΝΑΙ. Απο την ωρα εκεινη που κοβει κανεις την μνημονευση δεν βγαινει εκτος Εκκλησίας ακόμη και αν καθαιρεθει.Ο δρομος που έχει μπροστα του ειναι Γολγοθας και για να πεσει σε σχισμα όπως φοβαστε δεν θα πρεπει να μνημονευσει αλλον επισκοπον στην θεση του προυπαρχοντος ούτε να φτιαξει νεο θρονο οπως εκαναν οι ΓΟΧ.
    Αν πάλι καποις Επισκοπος βρεθει και διακοψει τη μνημονευση λογω αιρεσης σε εναν αρχιεπισκοπο ή πατριαρχη και καθερεθει, παραμενει ο νομιμος Επισκοπος της περιοχης και οι Ιερεις θα πρεπει να μνημονευσουν τον Ορθοδοξο και οχι τον παρανομο αντικαταστατη του. Το ποιμνι δε θα επρεπε να ειναι ο θεματοφυλακας αλλα δυστυχως όταν και οι θεολογοι εχουν προβλημα κατηχησης φανταστειτε ενας απλος πιστος.
    Μη φοβου το μικρο ποιμνιο λεγει Κυριος. Και πυλαι αδου ου κατισχυσουσι Αυτης. Αυτή δεν ειναι οι βελουδινες καρεκλες των δεσποταδων αλλα το Ορθο Δογμα των Αγιων Αποστολων του κ. Ιησου Χριστου.

    ReplyDelete
  20. Τέλος κ. Νούνη βλέποντας ότι δεν έχετε κάτι να προσθέσετε σ΄αυτή τη συζήτηση θέλω να σας πω
    1. Ξαναδιαβάστε το άρθρο το οποίο υπογράφετε και στο οποίο γίνονται οι σχολιασμοί αυτοί και θα διαπιστώσετε πόσο φάσκετε και αντιφάσκετε.
    2. Το θεολογικό μπέρδεμα είναι τελικά όλο δικό σας καθότι προέρχεται από τη διάθεση της αυτοπροβολής και αυτοδικαίωσης την οποία επιζητείτε και αυτό φάνηκε από το γεγονός ότι εκθέσατε το όνομα μου σε άρθρα του ιστολογίου σας ''απαντώντας'' μου υποτίθεται προφανώς για να κερδίσετε εντυπώσεις.
    3. Δεν σας κρατάω κακία για τις ύβρεις τις προσβολές και τη δυσφήμηση που προκαλέσατε στο πρόσωπο μου, εύχομαι και οι άνθρωποι τους οποίους σπιλώνετε να σας συγχωρούν και αυτοί.

    ReplyDelete