Tuesday, October 3, 2017

ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ “ΑΠΕΘΑΝΕ ΚΑΙ ΕΤΑΦΗ” Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ; ΙΑ΄


ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ “ΑΠΕΘΑΝΕ ΚΑΙ ΕΤΑΦΗ” Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ;

ΙΑ΄

Η λανθασμένη γραμμή του “Ορθοδόξου Τύπου” καί τινων άλλων 

Της κυρίας Ελένης Λωρίτου
=====  

Ο π. ΜΑΡΚΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΤΙΜΟΥΣΕ ΤΟΝ π. ΘΕΟΔΩΡΟ ΖΗΣΗ, ΕΝΩ Ο π. Β. ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΤΟΝ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ
__________

Ενώ ο π. Μάρκος Μανώλης είχε αφιερώσει ολόκληρα πρωτοσέλιδα στην δίωξη του π. Θεοδώρου Ζήση από τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, σήμερα ο “Ορθόδοξος Τύπος” αποσιωπά την δίωξή του από τον Μητροπολίτη Άνθιμο Θεσσαλονίκης. 

Ενώ εκείνη η περίοδος του 1965 άφησε στις σελίδες της εκκλησιαστικής Ιστορίας ως ένα μνημείο ομολογίας την επιστολή του π. Επιφανίου Θεοδωρόπουλου προς τον Πατριάρχη Αθηναγόρα, σήμερα αντίστοιχο θεολογικό μνημείο ομολογίας είναι η απολογητική  επιστολή του π. Θεοδώρου Ζήση προς τον διώκοντα αυτόν μητροπολίτη Άνθιμο, την οποία επιστολή ως ένα μνημειώδες θεολογικό κείμενο ο Ο.Τ. δεν έκανε κάν τον κόπο να δημοσιεύσει. 

Ενώ η Μονή Κουτλουμουσίου και πολλές άλλες   Μονές του Αγίου Όρους εξαπέλυσαν απηνή διωγμό εναντίον των πατέρων, που έπαυσαν το μνημόσυνο του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, ο Ο.Τ. φιλοξενεί άρθρα της Μονής Κουτλουμουσίου, για να καταδικάσει την στάση των πατέρων ως ακραία και φανατική. 

Δεν θα βρείτε, π. Βασίλειε και π. Ιερόθεε, κανένα έρεισμα στην εκκλησιαστική ιστορία και στην Παράδοση των αγίων για όλα αυτά τα ψευδή και  αντιεκκλησιαστικά που μετέρχεστε. Με όλα αυτά   αφήνετε την εφημερίδα και τους αναγνώστες της, εάν δεν έχουν άλλη πηγή πληροφόρησης, εκτός του εκκλησιαστικού γίγνεσθαι, εκτός της εκκλησιαστικής πραγματικότητος. Προβάλλετε το μικρό, το ευτελές, το αναχρονιστικό, για να μην προβάλετε το μείζον και κυρίαρχο της εκκλησιαστικής ζωής. 

(Συνεχίζεται)

No comments:

Post a Comment