Friday, December 1, 2017

Ο ΚΙΣΑΜΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ ΖΕΜΑΤΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ



Ο ΚΙΣΑΜΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ ΖΕΜΑΤΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Με συναισθήματα μεγάλης ανακούφισης και ανείπωτης χαράς οι ομογενείς διάβασαν, στη “Ρομφαία”, κείμενο καταπέλτη του Σεβ. Μητροπολίτη Κισάμου Αμφιλόχιου που ζεματίζει κυριολεκτικά τους συκοφάντες του Αρχιεπισκόπου Δημητρίου.
Ο Σεβ. Κισάμου αποκαλύπτει αυτό που όλοι γνωρίζουν στην Ομογένεια: Ότι Μητροπολίτης του Οικουμενικού Θρόνου, ο οποίος Αρχιεπισκοπής Αμερικής ορέγεται και Θρόνου Πατριαρχικού επιθυμεί, διαρρέει -στα ολοπρόθυμα αυτιά της ομογενειακής εφημερίδας- διαστρεβλωμένες πληροφορίες στην προσπάθειά του να πλήξει τον Αρχιεπίσκοπο Δημήτριο και να τον εξαναγκάσει να παραιτηθεί για να αρχίσουν οι διεργασίες για να αρπάξει τον Θρόνο της Αμερικής.
Ο Θρόνος της Αρχιεπισκοπής Αμερικής είναι η πολύτιμη έπαλξη που θα δώσει στον εν λόγω Μητροπολίτη τη δυνατότητα να λύσει το οικονομικό πρόβλημα του Οικουμενικού Πατριαρχείου, ώστε, μετά την εκδημία ή την παραίτηση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου να τον διαδεχθεί στον Οικουμενικό Θρόνο.
Τις προσπάθειες του εν λόγω Μητροπολίτη στηρίζει στην Ομογένεια μια δράκα ανθρώπων, που δεν εκπροσωπούν κανένα εκτός από τον εαυτό τους.
Παράλληλα ο ισχυρός ανήρ της Αρχιεπισκοπής Αμερικής -π. Αλέξανδρος Καρλούτσος- προωθεί τον Σεβ. Γαλλίας ως διάδοχο του Αρχιεπισκόπου Δημητρίου. Οι δύο ομάδες (Καρλούτσου και Διαματάρη) θα κονταροχτυπηθούν μέχρι τέλους, αλλά σε πρώτη φάση στοχεύουν τον Αρχιεπίσκοπο Δημήτριο.
Η Εκκλησία Αμερικής έχει Αρχιεπίσκοπο που διατηρεί αλώβητες τις πνευματικές και σωματικές του δυνάμεις παρά το προχωρημένο της ηλικίας του.
Επομένως, γιατί τίθεται θέμα αντικατάστασης του Αρχιεπισκόπου Δημητρίου;
Σε κάθε περίπτωση με καμιά από τις δύο υποψηφιότητες δεν αναπαυόμαστε -έστω και εξ αποστάσεως- επειδή και οι δύο ιεράρχες είναι βαμμένοι -μέχρι το μεδούλι- Οικουμενιστές και νεωτεριστές και ως εκ τούτου η Εκκλησία της Αμερικής κανένα καλό δεν πρόκειται να κερδίσει από την ποιμαντορία τους.
Παρακαλούμε θερμά και υικά τον Παναγιώτατο, όταν έρθει η ώρα της διαδοχής του Αρχιεπισκόπου Δημητρίου, να μας στείλει αρχιερέα αδιάβλητο, παραδοσιακό, αντιοικουμενιστή, εχθρό των νεωτερισμών και της εκκοσμίκευσης, που θα βοηθήσει το έργο της σωτηρίας του ποιμνίου της Εκκλησίας της Αμερικής.
Το κείμενο του Σεβ. Κισάμου είναι γραμμένο με χριστιανικό ήθος και ευγένεια ψυχής, αλλά τσουρουφλίζει κυριολεκτικά όσους κινούνται με υπόγειες μεθοδεύσεις, ψεύδη και συκοφαντίες για να προωθήσουν τον διάδοχο της αρεσκείας τους πριν καν κενωθεί ο Αρχιεπισκοπικός Θρόνος Αμερικής.

Δημοσιεύουμε, στη συνέχεια, αποσπάσματα του άρθρου του Σεβ. Κισάμου που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.

*****


Αισθάνομαι ότι ο χείμαρρος της ψευδολογίας, η διαστροφή της αλήθειας, η μεθοδευμένη και συστηματική παραπληροφόρηση, όταν αφορά θέματα μείζονος σημασίας που άπτονται του ήθους και του κύρους της Εκκλησίας, τότε ζημιώνεται, βλάπτεται και πληγώνεται το σώμα της Εκκλησίας και ουδείς εξ ημών έχει το δικαίωμα αυτό.
Είναι γνωστό ότι εις τα προς συζήτηση θέματα του μηνός Νοεμβρίου της Αγίας και Ιεράς Συνόδου, εις την οποία φέρω το προνόμιο, την τιμή και ευλογία να μετέχω κατ' εντολή του Πατριάρχου μου, εις τα προς συζήτησι λοιπόν θέματα ήταν και αυτό της Ι. Αρχιεπισκοπής Αμερικής.
Το θέμα συζητήθηκε το εσπέρας της 1ης ημέρας της Συνεδρίας ως επίσης και το πρωί της 2ης ημέρας της Συνεδρίας.
Προκάλεσε δε αλγεινή εντύπωση και πολλά ερωτηματικά το γεγονός ότι κατά την διάρκεια και των δύο ημερών των συζητήσεων στον ηλεκτρονικό εκκλησιαστικό Τύπο διοχετευόταν «ανταποκρίσεις» των λεχθέντων εντός του Ιερού Σώματος, απόδειξις ότι εις εκ των μετεχόντων είναι ο «ανταποκριτής».
Το θλιβερό όμως και τραγικό της υποθέσεως αυτής είναι το γεγονός ότι ο «ανταποκριτής», ο οποίος εκ των πραγμάτων δεν μπορεί παρά να είναι πρόσωπο εντός της Συνόδου, διοχέτευε εις τα μέσα ενημερώσεως διαστρεβλωμένη την αλήθεια, παραποιημένα τα γεγονότα, εξυπηρετώντας δικές του σκοπιμότητες και συμφέροντα.
Ανάμεσα λοιπόν εις τον οχετό της παραπληροφορήσεως και η «αποκλειστική» δήθεν αλήθεια και είδηση ότι η συμπεριφορά του Σεβ. Αρχιεπισκόπου Γέροντος Αμερικής κ. Δημητρίου: «προκάλεσε αλγεινή εντύπωση στα μέλη της Ιεράς Συνόδου, τα οποία είδαν ένα διαφορετικό πρόσωπο του Αρχιεπισκόπου Αμερικής».
Ως μέλος, λοιπόν, της Αγίας και Ιεράς Συνόδου εξέφρασα την έντονη διαμαρτυρία μου, καταδικάζοντας την ανοίκεια αυτή συμπεριφορά και διερωτήθηκα: «ποιος και με ποιο δικαίωμα εξυπηρετώντας τα πάσης φύσεως σχέδια και σκοπιμότητές του, μπορεί να χρησιμοποιεί μία ολόκληρη Σύνοδο, θυσιάζοντας την αλήθεια»;
Επίσης, στην τοποθέτηση μου, δήλωσα ότι: «Εμπιστεύομαι απόλυτα την σύνεση και σοφία του Οικουμενικού μου Πατριάρχου, ο Οποίος και θα εξεύρει την τελεσφοροτέρα λύση επί του μείζονος αυτού ζητήματος», προτείνοντας εις το προς έκδοση Ανακοινωθέν να καταδικαστούν ως απαράδεκτες οι συμπεριφορές και οι τακτικισμοί αυτοί.
Προφανώς ενοχλημένος ο «ανταποκριτής» από την εξέλιξη του θέματος, για άλλη μια φορά, διοχέτευσε στον Τύπο διαστρεβλωμένα τα γεγονότα, έτσι όπως περιγράφονται στο κείμενο με τίτλο: «Το παρασκήνιο του ανακοινωθέντος του Οικουμενικού Πατριαρχείου».
Προσπάθησε δηλ. να παρουσιάσει την ελαχιστότητα μου ως όργανο ενός δήθεν σχεδίου, εμπλέκοντας άσχετα πρόσωπα και θέματα. Προφανώς ζώντας ο ίδιος σε ένα συνεχές παρασκήνιο και διαπλοκή θεωρεί ότι και οι λοιποί λειτουργούν και συμπεριφέρονται με τον αυτό τρόπο.
Απέκρυψε δε το γεγονός ότι επί της απόψεως και εισηγήσεως μου τοποθετήθηκαν, με λόγους θερμούς, δύο εκ των σοφότερων Ιεραρχών της Ιεράς Συνόδου, οι οποίοι κατέχουν και Γεροντικές Μητροπόλεις και μάλιστα ο εις εξ αυτών εξέφρασε «τον απόλυτο σεβασμό του» εις το πρόσωπο του Σεβ. Αρχιεπισκόπου Γέροντος Αμερικής κ. Δημητρίου.
Την αυτή άποψη και θέση έλαβαν και άλλοι δύο εκ των Ιεραρχών του Ιερού Σώματος, με τον Σεβ. Αρχιεπίσκοπο Γέροντα Αμερικής κ. Δημήτριο, ο οποίος ουδέν εγνώριζε περί των προθέσεων μου, να εκφράζει τις ευχαριστίες του.
Ο δε Παναγιώτατος Οικουμενικός Πατριάρχης, αφού με έντονο και απόλυτο τρόπο καταδίκασε τις Συνοδικές διαρροές ως «απαράδεκτους και ανεπίτρεπτους», εισηγήθηκε να συντάξει ο Ίδιος το Ανακοινωθέν και να το κομίσει εις την Ι. Σύνοδο, όπερ και εγένετο.
Συνολικώς δηλ. ο Οικουμενικός Πατριάρχης και, συμπεριλαμβανομένου και του Σεβ. Αρχιεπισκόπου Αμερικής, η μισή Ιεραρχία τοποθετήθηκαν θετικώς υπέρ της απόψεως και εισηγήσεως αυτής.
Όταν διαπίστωσα ότι κάποιος σκοπίμως, ενορχηστρωμένα και διά ίδιον όφελος ζημιώνοντας και θυσιάζοντας την Εκκλησία ενέπλεξε και όλη την Ιεραρχία, διαστρεβλώνοντας την αλήθεια, τότε η συνείδησίς μου με πληροφόρησε ότι είχα χρέος και ευθύνη ενώπιον της συνειδήσεώς μου, της αληθείας, της ιστορίας και της Εκκλησίας να ομιλήσω.
Πράγμα το οποίο και έπραξα, με πλήρη επίγνωση και ευθύνη των λόγων και της απόψεως μου, επώνυμα και ενυπόγραφα, γνωρίζοντας ότι η αλήθεια είναι εκείνη που θα μας ελευθερώσει.
Αυτός όμως ο «ανταποκριτής» γιατί κρύβεται πίσω από την ανωνυμία και πίσω από τις «αποκλειστικές ειδήσεις» και «αποκαλύψεις»;
Γιατί αφού, όπως μέσω των δημοσιευμάτων που διοχετεύει εις τον Τύπο, ισχυρίζεται ότι υπερασπίζεται την αλήθεια δεν έχει το θάρρος επώνυμα και ενυπόγραφα να υπερασπιστεί αυτή του την.. «αλήθεια»;

No comments:

Post a Comment